Kalas och alla hjärtans dag!

Ja då har Ebbis fyllt år 9år och den bästa presenten som man fick på Alla Hjärtans Dag var denna lilla tös. Mormor lilla älskade unge.

Så stor hon har blivit, kommer ihåg den dag hon föddes som igår så vacker och så himla liten mormors lilla allt.
Har varit uppe i Sundsvall i helgen oj vad snööööööööö, längesen det var så mycket. Tur man har varit och fått lite sol och värme. Men det är ändå lite mysigt när det blir så mycket snö. Knarr under skorna, och kallt och vintrigt.

4 dagar tillsammans med det mina så är jag fulltankad med energi och kärlek.

Kommentarer
Postat av: Asa Eden

Hej "Baramormor" jag heter Asa och hittade din blogg nar jag sokte om sjukdomen ITP pa natet. Hoppas att du inte misstycker men min dotter pa 4 ar har just fatt diagnosen ITP och jag skulle vilje komma i kontakt med folk som har erfarenhet av sjukdomen.

Vi vet fortfarande inte om hennes ITP ar kronisk eller akut. Min mail ar [email protected] om du har lust att skriva eller sa skriver du har och jag tittar in igen.

M.v.h. Asa

2010-09-27 @ 22:13:07
URL: http://silvia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0