Tankar och funderingar

Ja veckorna går det bara springer iväg. Sist jag skrev var inte humöret på topp men det kanske har sina förklaringar. Ja man jobbar  och sliter hela veckorna och sen kommer helgen och den bara susar förbi. Jag blir lite fundersam över livet, varför skall allt vara så inplanerat? Ja säg det? Jag har inga svar och jag gillar det inte heller, men vissa verka göra det.

Har en sorg i mitt hjärta och det är mina barnbarn vi träffas allt för sällan nu mer, men vad skall jag göra. Aktiviteter skola osv helt förklarligt men det är då man känner att man är långt ifrån.

Det är bara att bita ihop och längta för det är det jag gör.

Ta vara på tiden!


Älskade ungar Maria och Anna och Ebba och Albin.

Mamma och Mormor Älskar ER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0