Länge sen sist

Ja det var det och som jag tidigare har skrivit så svichar bara tiden iväg. Ja vad har jag gjort. Varit på konferens i Eksjö.......inte någon metoropol direkt men ganska  mysigt. Alltid lika roligt att träffa sina kamrater ifrån Malmö.....sköna Skåningar....;-) sedan bar det iväg till Prag. Vilken underbar resa. Vi gick och strosade i säkert 10 timmar per dag, finns så mycket att se i denna stad, har ätit gott och druckit god öl. Hemkommen till Sverige i söndagseftermiddag nöjd och glad. Sen bar det iväg till Goa Götet. Har nu precis kommit hem, ja jag har jobbat 1 timme, men tänker nu logga ur för att kolla lite på TV.


Men min undran vart är vårt samhälle på väg?????? Känner att man kanske måste göra lite uppror, tänker framför allt på mitt sjuka barnbarn. Ja jag är just nu förbannad arg osv. Nej jag måste fundera lite och hitta en lösning, men jag kommer inte att vara tyst lita på det!

/Susanne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0