Humöret är inte på topp!

Men vad ska man göra, vaknade i morse och kände mig inombords som ett monster. Tur man kan säga hur man känner sig till sina arbetskamrater, alla har skrattat och tycker att det är okej för det är inte vanligt att jag känner mig så här. Nej jag tror inte att det har hänt förrut.  Men men det går väl över. Som vanligt är det mycket att göra åker till Eksjö till veckan på konferens kommer hem sent på onsdag kväll och sen åker jag till Prag. Hmmmm har inte ens funderat på den resan får väl se hur det blir. Men iaf förra helgen fick jag iaf en fin dag med mina godingar Ebba och Albin. Hämtade dom i Matfors kl 8 och sedan var dom hos mig hela dagen. Så jag hade längtat. Bara bilfärden hem till stugan var helt underbar, min två barnbarn är två pratkvarnar precis som mina egna barn har varit när dom var liten. Ebba skulle berätta allt om skolan och ridning och kompisar och Albin skulle berätta om Teodor och dagis och allt så det slutade med att dom bara retades med varandra för båda ville prata med mormor samtidigt. Ja så kan det  bli när man inte har träffats på länge. Vi tog en runda i skogen och letade efter svamp utan vinst men vi hittade iaf en groda till Albin för Ebba hade ju en när hon kom så då hade dom varsin.Sen myste vi tillsammans hela dagen och avslutade allt med middag när Maria och Andreas kom tillbaka efter turen till fjällen.

Men jag älskar dessa två små och det finns inga ord eller beskrivelser hur stor denna kärlek till dessa två barn är.

Ni är Mormors allt!!!!!!!


/Susanne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0