November och en överaskning ........kanske!!!!!!!

Ja många av oss har problem. Det märker man ju när man läser en del bloggar. Och jag är inte sämre men jag klagar inte.

Jag är så himla lycklig, kommer förmodligen att få åka till Thailand igen.

Det gör gott för mig värme och bad. Lite ont i huvet klagar jag inte på, för det kan vara värre. Som så många som inte förstår det syns inte utanpå men när man knappt kommer ur sängen.

Och jag kommer att få träffa mina älsklingar........................................JIPPPIIIIEEEEEE!!

Har inte varit där på två år, så det kan vara behövligt, mums filllibbaaabbaaaa.

Ja vill och det kommer att bli så, så är det bara.



//Susanne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0