Hemma i Sundsvall

Ja då har man avverkat en helg uppe i Sundsvall. Som vanligt är det 110 knyck. Ja jag har varit till mina två hjärtan. Åt middag där i fredags och var dit en snabb sväng i lördags. Hann med Mammsen en snabbis och frissan oxå med klipp och slingor. Sen kom Anna och Mattias ut och åt middag i stugan och sov över, så himla mysigt. Ja det har varit jobbig, mentalt, psykist osv. Men min energi får jag från mina barn. Gud vad jag ÄLSKAR MIN TVÅ TÖSER. Det finns inga ord, inget annat som kan betyda mer än dessa två så fina flickor som jag har MAMMA ÄLSKAR ER BÅDA! Som jag alltid säger BLOD ÄR TJOCKARE ÄN VATTEN.

När jag åkte från Sundsvall igår så kom dom första snöflingorna som jag har sett, det luktade snö och blev vitt. Det är kanske detta mörker som gör att jag inte tycker det är kul vem vet?


Men jag har dom mest underbara flickor i mitt liv mina BARN  Maria och Anna och mina två ÄLSKADE BARNBARN EBBA OCH ALBIN.

Mamma/Mormor Älskar Er alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0