Hemma igen i Stockholm

Ja då var man hemma igen i Stockholm efter en vecka i Sundsvall. Blev ju inte som det var tänkt blev jättesjuk och fick åka till jourcentralen juldagsmorgon. Och vad det har snöat i Norrland. Åkte hemöver i söndags då jag kände att det inte gick längre 5 timmars bilfärd med bihåleinflammation och feber jajaja......jag tog mig hem. Inte förräns idag har jag känt att det börjar gå tillbaka jag måste bli frisk åker ju till Thailand om 2 veckor.

Men julen var ändå mysig älskade ungen min var hos mammsen hela julen.

Kommentarer
Postat av: Småbarnsmamman

Jag vet, 92 är ett fantastiskt värde och vi njuter verkligen av att kunna slappna av så länge han har de här höga värdena oavsett orsaken.

2010-01-04 @ 20:52:58
URL: http://smabarnsbloggen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tänker ofta på Abbe. Har han fortfarande låga värden? Brita

2010-01-05 @ 08:18:22
Postat av: Susanne

Ja Abbes värden är fortfarande jättelåga, ligger runt 20, har varit en del näsblod och förkylning på senaste tiden.

2010-01-05 @ 10:50:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0