Mindre än 1 vecka

Ja, då var det fredag igen. Och mamma har varit här åkte hem i onsdags, svärfar har fyllt 85 år och kalas imorgon fast han är så dålig. Och jag är jätte trött efter en tuff vecka och värre blir det, åker på söndag till Skåne och kommer hem igen på onsdag natt. ......men många mil i bilen men vad gör det !!!!!m Mina älskade ungar kommer på Torsdag!!!!!!!......................Gud vad jag längtar. Maria, Anna och Ebba kommer med tåget på torsdag. Mia och Anna skall nog shoppa men Ebba och jag skall på Globen på Lördag och se High School Musical on Ice................hoppas att Ebbis kommer att gilla det.

Sen hade jag tänkt ,vi tar tjejligan och går på Koh Phang Jang på Söder.................himelskt gott och mysigt. Längesedan jag harde mina älskade barn hos mig dom två tillsammans, mina flickor Anna och Maria........ÄLSKAR ER BÅDA AV MAMMAS HELA HJÄRTA!!!!!!!!
Andreas och Abbe skall gå och kolla på Timrå.....hímla mysigt Abbe bara pratar om det.
Längtar som bara en Mamma kan


/Susanne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0