Onsdag och många tankar tillbaka

Har precis suttit och läst min egen blogg!?!?!?! Vilken resa som alla vi i familjen har gjort. Ja inte många som tur är behöver gå igenom detta, många barn drabbas men blir friska ganska fort Lyckliga Er Alla! Sitter och tänker tillbaka hur min dotter och familj har haft det, ja det har inte varit roligt men jag tror att alla i familjen och vi nära har lärt oss ett och annat. Idag tar jag inte något för givet, aldrig det skulle jag inte göra. Jag vet hur fort allt kan förändras. Men jag är lycklig ändå för dom små siffror som visas är det är 10 ja då kan vi alla vara lite lugna.

Siffror och värden har vi levt med i över 1 år. Ja jag säger bara det vad tiden går fort och hur man kan hantera saker och ting.  Men för MorMor är ALBIN DEN STÖRTA HJÄLTEN SOM HAR GÅTT IGENOM ALLT DETTA ÅR!

 Så ni som har barn som är snoriga,´feber och gnälliga barn och inte kan jobba, tänk till ett ögonblick...........................................livet har NI HÄR OCH NU!

Pengar och jobba är inte allt, när sjukdom kommer så finns inget som kan ersätta för att bli frisk, en liten tankeställare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0