Min dotters födelsedag

Ja idag fyller min dotter Maria 31 år, det är första gången som jag inte är hemma och gratulera henne så det känns vill jag lova. Älskade unge, Mamma älskar Dig!
Men jag kommer att åka hemåt imorgon kväll och kommer med present för jag vet att Maria vill ha det  hon är ju som alla andra barn PAKET OCH PRESENTER DET ÄR LIVET!och jag kommer att att vara hemma i Sundsvall över en vecka. Albin fyller ju 4 år den 22 maj så då är mormor hemma i Sundsvall. Denna vecka har varit allt för taskig........har knappt kunna förflytta mig för mina j-la fötter......denna sjukdom som jag har är inte rolig när man vill så himla mycket, och som man får sota för när man har hållt i gång. Ja ja jag skall inte klaga, det finns dom som har det värre. Man får trösta sig med det, men det som inte är roligt är att jag nu har fått ont i mina handleder och underarmar har jag inte haft förrut så man får bara hålla tummarna att det går över.  Men iaf så lyser solen i Stockholm och det är ganska fint väder här nu skall jag åka till sjuka svärfar för att säga hej iom att jag inte träffa honom på över en vecka. Och under den tiden så kanske han somnar in.

Tänker på dig Maria mammas födelsedagsbarn idag!
Kramar
Susanne

Kommentarer
Postat av: Småbarnsmamman

Tack för tipset. Ska kolla upp det där med havtorn lite mer. Visserligen verkar lillebrors värden vara på väg upp, men man vet ju aldrig... Krya på dig. Hoppas värken går över snart!

2009-05-13 @ 23:40:25
URL: http://smabarnsbloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0