Lördag och fotbollsmatch i Matfors

Ja som stolt mormor har man varit i Matfors och kollat på Ebbis, gud så duktiga dom är. Fast dom förlorade så var dom glada ändå, när spelar vi nästa match frågar dom? Ungar ja dom är helt underbara. Ebba är nu med mig i stugan stora tjejen och hon har berättat många saker......;-) många fula ord sägs i skolan som måste försklaras och som hon är mitt lilla hjärta hon är lill gammal. Mormor alla fula ord som jag säger nu så skakar jag och tycker att det är hemskt hon vet, mitt lilla hjärta.  Ebba är inte en tjej som säger saker som är dumma eller uttrycker sig dåligt det har hon inte gjort någon gång lill tjejen våran.

Abbe han sprang runt i Matfors och kickade boll vilken kille han är men fullt medveten om sin sjukdom. Han har ramlat några gånger och det första han gör är att kolla sina händer om det blöder men vi har akutväskan som alltid. Och Abbe är lugn så länge det inte kommer blod.

Mina gulliga BarnBarn det är det bästa som jag har. Ebba och Albin Mormor älskar Er båda.

ha en mysig lördag alla.

/Susanne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0