Uppe i Sundsvall och tack alla Ni som skriver och läser

Hej Alla!

Vill börja med att tacka er alla som läser och skriver kommentarer, finns många som läser men ej kommenterar. Men tack iafall till er också ;-)

Ja nu är jag uppe i Sundsvall och det kallar jag hemma, så konstigt det kan vara har bott i Stockholm i 10 år nu men hemma det är Sundsvall, och förklaringen ja det är mina barn och barnbarn.  Som många redan vet så har Abbe varit sjuk hela veckan ordentligt sjuk och är det fortfarande jätteförkyld och febrig och hostig. Så hemma där har det varit en tuff vecka. Abbes värden är nog jättedåliga för Maria säger att han är full i petikier, tom i sina ögon......huva mormors hjärta. Men som sagt det är inte så mycket att göra just nu med Abbes ITP, provtagningar osv som vanligt och om 2 veckor så ska dom träffa doktor katarina och höra vad dom nu har för plan.
Verkar vara många barn som drabbas av denna sjukdom ITP det märker man när man har en blogg. Och roligt att många barn svarar på behandlingen, det ger ju ett ljus ändå i mörkret och rädslan. Denna helg uppe i Sundsvall skall tillbringas med mina barn och barnbarn och bara vara. Anna min yngsta dotter kommer ikväll och gud vad jag längtar efter henne många veckor sedan vi var tillsammans, sedan kommer nog Abbe och Ebba ut till mormors stuga imorgon så vi får busa och vara ute i snön och solen om nu inte Abbe är sämre. Snart är det april och då går Albin sjukdom in på 1 år, men vi ger inte vi kämpar vidare.

Kramar till er alla!

/Susanne

Kommentarer
Postat av: sara

Hej.

min son har med itp fick veta detta i söndags.

Hanns värden va då så låga att dem inte va mätbara.

nu har dem gått upp till 13 efter 2 behandlingar.

Har albin akut eller kronisk itp?

är väldigt intresserad av att höra andras historier om denna sjukdom. så man kan få lite mer info och försöka förstå vad det e som väntar

2009-04-03 @ 20:34:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0