Imorgon kommer lilla hjärtat

Ja som jag har skrivit förrut så kommer Abbe och Maria imorgon med tåget. Så himla mysigt att få rå om denna lilla busunge med så mycket bus och tok. Och även för Maria att få komma till mamma. Vi skall ha så himla mysigt.
Igår var värdet 26 jjjjjjjjjjjjjiiiipppieeee, det trodde vi inte men så är det. Idag i Stockholm så har det snöat....och snöat och gör det fortfarande. Och jag som sa till Mia Abbe behöver bara jacka och jeans jojojoooo. Vi har vinter idag. Men det kommer att går bort. Imorgon kommer jag att jobba, och sedan hämta min älsklingar på tåget. Fattar NI den LYCKLIGASTE MORMOR SOM FINNS I DENNA VÄRLD ÄR JAG IMORGON!!!!!!
Hade hoppats att kanske Andreas och mommos andra Älskling Ebba kommer i helgen men dom vill nog ta hand om varrandra. Men jag är så lycklig att jag får ha dessa två hos mig.

En Lycklig, lycklig

Mormor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0