Det är ljust det är gult och jag känner mig lycklig

 Ja precis så här känner jag mig, jag ser ljuset i tunnelen. Albin värde har gått upp är på 75, jag tror inte det är sant. Jag är så glad lycklig känner mig euroforisk........(hur nu det stavas ;-) Men glad för mormor hjärta. Han har fått vara på dagis och busat och lekt......älskade lilla barnbarn äntligen....äntligen! Nästa onsdag åker jag upp och kommer att få träffa guldklimparna längta så himla mycket, som bara en mormor kan men dagarna går fort. Nu börjar det bli bättre väder idag har det varit 12 grader plus i Stockholm så kanske är våren på vägen vi får hålla tummarna.  En stressig vecka är det nu och på torsdag styr jag kosan till Götet med möten och hem i bilen tillbaka till Stockholm på fredagskväll. Men har man något att se framemot så går det bra.

Nu är det snart på så köp massor av påskliljor och plockavidekissar himla fint. Njut av dessa vackra blommor.


/Susanne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0