Sommar i Sverige

Ja det har vi, sol och värme mer kan vi inte begära vi svenskar är inte bortskämda med det. Ja nu har man gjort 1 vecka och bara 1 vecka kvar...jiiipppiiieee. Upp till Norrland........det är livet. Men här i Stockholm kan jag lova är sommar stämmning musik, uteserveringar och glada människor. Ja Stockholm är underbart under sommaren. Ingen annan stad är så rolig att vara i som Stockholm alla är ute fast det är en storstad så är alla nära vatten, lättklädda i värmen, söker sig till gräset, picknick.............ingen annan stad har så många människor som har picknick...............fattade inte för 10 år sedan men nu gör jag det. Ni som aldrig har varit i Hagaparken åk dit på sommaren.............helt underbart ta med dig picknick korgen och bara mys!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ja denna helg ska vi fira min födelsedag för mina nära här  i Stockholm, fast svärfar är på sjukhuset men vi firar ändå. Tänker på dig lilla Rune, hoppas att allt blir bra oavsett vart vi syns igen.........................


/Susanne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0