Hinner inte med mig .......för mycket just nu!

Ja det kan man lugnt säga. Jobbar som en galärslav kom hem runt 17:30 och åkte hemifrån strax efter 7:30. Men jag skall inte klaga så roligt och bra att man har ett jobb. Nu jobbar jag 3 DAGAR till och sedan har jag semester med min barn och barnbarn, hur underbart skall inte det bli. Jo vi skall åka till Cypern och vara där 1 vecka alla tillsammans vi blir 8 st som åker. Mina älskade flickor med deras respektive och min två guldklimpar till barnbarn, ja denna resa behöver vi alla. Gud vad jag längtar...........har just sett i DN att imorgon är det 34 grader i Cypern så vi får det nog fint och gott.

Abbe skall upp och ta prover på torsdag så nu håller vi tummarna att dom ligger över 20 i värde iaf, men vi kommer att ha med oss ett intyg/papper på engelska vilken sjukdom han har om något skulle hända. Men det skall det inte göra vi är många vuxna som är med och det är Ebba och Albin..............så vi skall bada leka och bara ha det mysigt i 1 vecka. Tänker tillbaka förra året, ja då var det kaos tur att alla större prover och besök i Umeå är gjorda, det var mycket tårar och sömnlösa nätter kan jag lova. Men som jag tidigare har skrivit så har familjen lärt sig att leva med sjukdomen och även vi anhöriga...............jag är så lycklig att jag har fått  detta lilla troll och hans syster som barnbarn. Det förgyller mitt liv, men jag längtar så himla mycket efter dom när jag är långt ifrån. Men nu kommer vi att vara tillsamman i 1 hel vecka.................GUD VAD JAG LÄNGTAR!!!!!!!


Tankar från BaraMormor

/Susanne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0