3 dagar kvar och sedan.............

Åker jag hem till Norrland och mitt älskade lantställe. Kommer att vara där 4 veckor.......jipppiee. Hoppas bara att det blir fint väder.
Har haft bra veckor med mina leder men sedan i lördags är det inte kul, ont i mina fötter och nu börjar det att värka i händerna igen. Har ringt min doktor men han har semester, men jag skall ju inte ta mina sprutor förrän i augusti, men blir det värre får jag åka på sjukhuset hemma i Sundsvall.  Men jag vet ju vad det är, stå och gå, bära och denna värme vi har...........i Stockholm just nu är det 31 grader, ja det är sant. Inatt var det en mardröm att försöka sova................funderar på att installera AC i lägenheten...........skulle behövas just nu, när jag la mig igår kväll var det 26 grader inne fast vi hade korsdrag. Jaja jag skall inte klaga det är underbart när det är fint väder.

Imorgon kväll skall vi ut vi som jobbar i Stockholm och vi drar nog iväg ut på Djurgårn, vi skulle igentligen åkt motorbåt ut till Grinda men det var så mycket ståhej för det så vi får ta det efter att alla har haft semester. Det blir nog Rosendalsträdgård eller så någon annanrestaurang ute på Djurgården, alltid lite kul att göra något innan alla tar semester.

Allt från mig ha det bra i solen och glöm inte att smörja in dig.

/Susanne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0