Vad är LYCKA?

Att få BARN
Att få BARNBARN
Att få vara frisk lite iallafall
Att ha ett jobb'
Att ha vänner
Att känna sig älskad
Att ha ett hem
Att kunna äta sig mätt
Att inte vara rädd att det skall bli krig
Att vakna på morgonen och kunna se en ny dag och kliva ur sängen
Att respektera alla människor runt omkring mig och förstå att vi alla olika
Att komma ihåg alla minnen sen jag var liten och vara lycklig att jag har haft en bra barndom
Att leva här och nu


Och jag hoppas att det kan få fortsätta så......


//Susanne

Kommentarer
Postat av: Vicki

Inne och kikar i din blogg. Sätter ett litet avtryck att jag varit här.



Vicki

2009-01-25 @ 18:13:28
URL: http://fotbollsvicki.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0