Nytt år och ny dag

Ja då är vi i 2009, lite svårt att lära sig skriva 2009 men det tar en vecka sen är man inne i det. Min nyårhelg blev lugn har nog aldrig tagit det så lugnt någon gång jo när barnen var små.  Är ju hemma i Solna igen här är det kallt men ingen snö..... har jobbat alla mellandagar men allt har varit lugnt inte många som jobbar dessa dagar. Känns helt okej att jobba för man sliter ju inte ihjäls sig, men i mitten på januari drar det igång för min del igen......åka runt cirka 200 mil på en vecka osv........

Älskade barnbarnet Albin är sjuk har 40 graders feber och är förkyld.....första gången sedan han drabbades av ITP i april, kanske, kanske det vänder dom har ju sagt att om han drabbas av en infektiion så kan det vända. Men behandlingen av kortison är nu uppskjuten han skulle få den till veckan men dom skjuter på den 1 vecka till. Onsdag till veckan skall dom upp och ta prov..........................så jag HOPPAS;HOPPAS;HOPPAS.....att värdena är bättre. Men annars så känns det helt underbart har haft en underbar jul med mina Flickor och mina älskade ungar Ebba och Albin. En vecka uppe i vinterlandet, ja jag är ingen älskare av vinter, men är det vinter vill jag ha SNÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ.

Sköt om er!

Kram Susanne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0