Gråa Januari

Ja, då har man fått två sprutor corti i vardera händerna. Inte kul men det kanske bli bättre. Vänster är värst så den kommer jag nog att ha lindad kan knappt röra handen men skriva kan jag ;-). Ja man försöker ju vara den starka men ingen, ingen har frågat mig hur det har gått förutom Igge då, fast min mamma visste syster osv. Sov nästan inget i söndagsnatt och det gjorde djävulskt ont men som sagt, man är inte den som klagar det kanske är fel det vad vet jag.
Hålller just nu på att surfa runt på diverse sidor jag måste få åka till värmen så är det bara har inte varit utan för Sveriges gränsen på 1,5 år.........................inte klokt!. Jag jobbar ´ju med en pilot som kör SAS plan och han har varit i ZanZibar och det skall vara helt underbart......kollar runt lite Maldiverna,Thailand eller Hawaii eller kanske Zanzibar vad vet man. Min vänninna har precis bokat Thailand i oktober........men men det kan bli en nitlott......regn har det varit nu i 2 år den tiden. Men hoppas dom får det fint dom kommer att vara där vi har varit Kata Beach helt okej framförallt när det är första gången. Men till Phuket vill inte jag igen har varit där 3 ggr och det får räcka.
Men man fyller ju 50 år nu i sommar så kanske, kanske det blir något annat  ja det vet man aldrig.
För att återgå till verkligeheten så har nu Albin tankat corti igen....värdet var över 50 idag så kanske det går uppåt det håller vi tummarna på. Dom kommer att åka upp till fjällen Vemdalen med sina vänner mysigt för dom tycker jag men jag längtar varje dag varje timme varje minut efter Ebba, Albin, Maria och Anna. Det är dom käraste som jag har inget kan ta det ifrån mig, stolt som jag är som mamma och mormor.

Älskar Er Ungar!

/Mamma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0