Snart.....snart .....snart.....snart

Kommer jag hem till Sundsvall. Har aldrig varit borta från mina små så himla länge. På tisdag åker jag upp och är kvar tills på söndag.....GUUUUUUUD vad jag längtar efter mina små troll. Kommer att följa med Ebbis till skolan och vara där med henne. Så himla roligt att få vara med och se hur hon har det i skolan. Mommos lilla hjärta som fyller 8 år på alla Hjärtans DAG, och det är hon ju också vårat hjärta i hela familjen.  Har ju blivit stora tjejen 8 år jag fattar inte kommer aldrig att glömma den dagen hon föddes. Jag var den stoltaste och gladaste, lyckligaste ja finns inga större ord än vad jag kände då. Jag hade blivit mormor till världen sötaste flicka och skulle heta Ebba, ja nu har åren gått och hon är fortfarande världens sötaste flicka och jag är den stoltaste mormor som finns.  Hon är omtänksam, klok, en sann vän, en fin stora syster mot sin lillebror och hon älskar sin mormor. Ja mitt hjärta är fullt, det kan ni ju förstå........


Se upp i vintermörkret men jag har iaf min två små ljus Ebba och Albin

Mormor Susanne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0