Så himla orättvist så himla ledsen och ja arg

Ja då har Abbe varit och tagit prover igen, har nu haft uppehåll i två veckor. Han var ledsen när han skulle ta blodprov och så blir det nog när man är liten och det går många dagar emellan, han hinner glömma det gör ont och blir läskigt. Fick besked nu i eftermiddag att nu ligger värdet återigen under 10!!!!!! Maria har det jättejobbigt, hon känner ju sitt barn och det är nästan kusligt när dom tar provet så kan hon nästan alltid pricka rätt sa i morse det är under 10!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vad är detta för sjukdom.....känner hopplöshet, förtvilan......ilska ja det finns inte ord. Inte roligt att höra sitt barn och sitt älskade lilla barnbarn ha det så här. Som jag har sagt tidigare.....vad  kan jag göra....................säg det åt mig så gör jag allt för min lilla Abbe, men ingen  verkar ha en förklaring eller strategi...........ja ja
Så nu gäller hjälm för Albin igen, varför, varför skulle han drabbas så orättvist. Nej nu måste de thända nåt, det har snart gått 1 år, ja ingen, ingen fattar vad mina kära går igenom.


/Susanne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0