Alla hjärtans Dag

Ja det det har det varit idag och igår. Ebba fyller 8 år idag men vi firade henne igår, för idag skulle hon ha kalas för alla kompisar. Jo då skulle hon vara ute på Alnöbadet, med 12 kamrater och lillebror. Andreas och Maria har hyrt hela badet så det kommer att bli mysigt. Har nu varit uppe i Sundsvall sedan i tisdagskväll och dom här dagarna har bara svischat iväg. Har varit med Maria och Abbe uppe på sjukhuset och tagit prov, och nu ligger det på 39 jipppieee. Kankse kanske vi håller tummarna. Jag har varit med Ebba i klassen några timmar och varit hemma och passat Abbe så himla underbart att vara med de mina. Igår när vi hade kalas för Ebbis så sov jag över där mys, mys. Anna kom sen när hon hade jobbat klart och då var klockan 20:20 men Ebba var vaken som tur var. Känner att jag inte hinner med att träffa alla, Anna har jag inte hunnit med, inte mamma heller och inte Mia heller..............skit.......tiden bara rinner iväg och man har ständigt dåligt samvete.  Men när jag kom tillbaka till stugan har jag dammsugat, dammtorka, bäddat rent i sängarna, tvättat lite och nu brinner brasan.
Ja som sagt idag är det alla hjärtans dag..............har jag någon som bryr sig om mig?....................Hmmmm jag vet inte ingen som verkar bry sig.  Många tankar har man.......


Lite ledsen
Susanne

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi häri Närpes, Christel och jag , tänker på er. Gläds över att värdena har stigit. Är det av egen kraft eller medicinering? Kämpa vidare! Hälsningar från mormor Brita

2009-02-15 @ 16:09:04
Postat av: Vicki

Så din dotter fyller år idag?? Min yngsta fyller år idag den 15feb. Det är roligt när man läser runt bland bloggarna och ser att det är en del som fyllt år i helgen.



Vicki

2009-02-15 @ 22:03:10
URL: http://fotbollsvicki.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0