Tisdag och långt ifrån mina kära

Ja då var det tisdag, jag har själv varit på KS och tagit 5 sprutor!!!! tummar, fotleder och ena handleden huaaaa säger jag bara. Gjorde så ont så jag har fortfarande illamående men jag vet det går över. Finns dom som har det värre.

Abbe var ju och tog prover igår, mormors lilla hjärta han var ju lite ledsen men fixade det duktig som han är. Blir ju så när det är mer sällan han behöver ta prov finns ingen anledning varför han skall ta oftare. Familjen fixar det ändå.......är det 25-40 är ju i princip samma sak inget att  bli helt hysterisk för.  Men iaf hans värde var på 22 så inget dagis på länge.......suck för lilla skrutten som behöver det. Kompisar och bus lilla hjärtat.

Åker upp till landet på torsdag kväll och får mysa med mina godingar, ja livkvalite det kan man kalla det för.


Kom ihåg klaga inte på livet, ta vara på dom stunder som är och njut.................det är för kort för att vara missnöjd.



/Susanne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0