Augusti och lite höstkänsla

Ja då var andra veckan gjord, känns så tungt att sommaren snart är över var tog den vägen. Mycket har hänt sommaren springer ju bara iväg, varför gör inte dom andra årstiderna det jag bara undrar.
Ja denna helg blir jag hemma i Stockholm, är Midnattsloppet imorgon på Söder där min sambo skall springa och jag hejar på. Två arbetskamrater skall oxå springa och det är en folkfest på Söder kul.........ja lite.
Sen jobbar jag nästa vecka skall till doktorn och ta sprutor inte kul men det måste göras och sen åker jag upp till Sundsvall och får träffa mina goingar mormor älsklingar har inte träffat dom på 3 veckor......usch. Men jag skall försöka få med mig sambon och kanske kanske Ebba ut till skogen och  se om vi hittar några blåbär och kantareller.
Ja här i Stockholm är det lite kallare i luften det var 10 grader i morse men jag tror nog att det är runt 19 nu och solen skiner.

Ha en bra helg.

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0