Ljuset i tunneln

Ja då ser vi en lite skymt av ljus eller vad skall man säga........det finns hopp och glädje, Albin läkare ifrån Umeå har varit på konferens i Malmö och fått mer information om sjukdomen . Abbe skall få en annan medicin och behandlas på måndag och han värde är idag 5.........glädjen är enorm. Mommos älskling är kanske på väg uppåt, det skulle vara lycka!!!!!! Bara det kommer upp till 10!
Behndling på måndag  som kommer att ta 5 timmar men vad är det för lilla Pulken mommos Hero och kanske vi få se restultat om några dagar, händer inte nåt så kanske det blir cortison. Vi finns där allihopa moster Anna, mormor och morfar och alla andra. Det kommer att bli bra...vi är nog familjen som har dom starkaste tummarna och den största tron tillsamman att allt skall gå bra. 
 

Älskade lilla unge allt kommer att fixa sig, som du säger " Pulken är inte  falig, och inte sindelmannen heller bara lite läskig, va inte jädd momo"

Mommo älskar Er alla!

Kommentarer
Postat av: Annica

Vad glad jag blir när jag läser att det ser ljusare ut!! Håller tummarna för att det ska gå bra!

Ja de små är absolut de viktigaste som finns.

Får lille knodd höll vi på att förlora innan han föddes. Och jag tror att man är extra rädd om de sina efter en sån sak. Banden mellan mig och min man blev om möjligt ännu starkare. Och vi är mer öppna i vår kärlek till varandra och till de som står oss nära. Jag ser det som en gåva att vi fick vara med om att nästan förlora honom. Vi fick så mycket tillbaka. Inte bara en son. Vi fick en ödmjukhet mot livet. Livet som vi annars tar så förgivet.

Jag tror att ni rest klart den resa ni nu påbörjat. Hela eran lilla familj. Så kommer ni nog känna något liknande. Ödmjukheten och kärleken till andra blir så mycket starkare.

Jag sänder mina varmaste kramar ikväll till er.

KRAM!

2008-09-05 @ 19:43:27
URL: http://anja72.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0