Livet blir inte som man alltid vill

Har precis pratat med min dotter,Albin reagerar inte så bra på behandlingen. Dropp med cortison och ändå går inte värdena upp. Men hoppet är ju det sista som man ger upp. Lilla Ebba mormor älskling också har det inte roligt på skolan, har börjat i första klass och det är inte roligt, bråk, stojiga barn, hot.......osv. Vad lever vi för värld? Att skaffa barn och få barn är ett åtagande som man har hela livet, tänk på det barnen som vi får är en GÅVA och inget som vi kan ta för givet, alla får inte det så vi andra ta vara på det, det är det käraste vi har.
Tänker på mina barnbarn och barn dygnets alla vakna timmar och även när jag sover drömmer, tänker och pratar om dom. JAG ÄLSKAR ER UNGAR, BÅDE DOM SMÅ OCH MINA STORA FLICKOR.
Igår fyllde min mamma 72 år och hon har varit lite krasslig och ledsen, så igår kväll bestämde vi att hon åker ner till oss i Solna, mamma kommer på lördag och jag känner att det är precis vad hon behöver och jag oxå, älskar dig lilla mamma och det har jag alltid gjort.  

Sköt om er alla och ta vara på LIVET!

/Susanne

Kommentarer
Postat av: Annica

Tack för ditt stöd! Att du orkar ge mig lite av din styrka när du har allt ditt! Jag beundrar din styrka.

Behndlingen gick bra idag. Det känns skönt att det kommit igång nu. Nu kan vi bara hoppas.

Varma kramar till dig!

2008-09-26 @ 21:29:45
URL: http://anja72.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0