Torsdag och imorgon Fredag

Hej hopp i Regnskogen!
Ja så då var nästan veckan slut, mycket att göra på jobbet .....massoooooooor.........men kul är det. Jobbar inte 8 timmar utan kanske 10-12 per dag.  Regnet strilar ner i huvudstaden och precis idag när man skall ha möte med 15 sekreterare, hade findag med håret och när man gick ut så vad hände, ja jag vet inte.....hahha men vad spelar det för roll med halvtaskig frisyr ;-)

Imorgon bär det i väg hem till Sundsvall, längtar man eller, jo det kan jag tala om att jag gör. Vill till stugan, hem till barnbarnen och till trogna staden Sundsvall........låter nästan som allsång på Skansen.  Men hjärtat är i Norrland och hemma i Sundsvall kommer att förbli så. En dag kommer jag att flytta hem så är det bara. Nu är hösten här och den gillar inte jag så himla värst, ont har man i lederna och mörkt, mörkt,mörkt. Så är det bara....Hösten är inte KUL!  Men snart är det julstämmning och då känns allt lite roligare. Tända ljus, julklappsbestyr, förväntan.....ja JULEN är härlig. Var på ett seminarium i går Kreativitet i Livet, ja vad ska man säga. Kändes så det var kurs 1 och det har man ju hört förrut men alltid kul att höra nån som snackar för brinnande livet om sin sak. Kanske fick man sig en tankeställer eller kanske inte.
Nej nu skall jag käka lite och prata med mina kära för att höra hur dagen har varit.

Pussen och Kramen

/Susanne

Kommentarer
Postat av: Annica

Förstår att han var glad när han fick vara med kompisarna på dagis!

Men du.. Kan du inte ta med dig min mamma när du åker upp i helgen? ;-) Eller så får vi träffas på stan så jag får krama dig. Så får du åka till mamma när du kommer hem och leverera en kram. Fiffigt! ;-)

KRAM!

2008-10-16 @ 19:00:41
URL: http://anja72.blogg.se/
Postat av: ♥Blondiie♥

Om det glädjer dig är det ösregn i gbg med =)

2008-10-16 @ 20:53:05
URL: http://blondiies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0