Tiden går så fort

Ja då är det söndag och snart måste jag börja packa för att vända kosan till huvudstaden. En helg uppe i Sundsvall bara svichar iväg. Har plockat undan allt i stugan, täck rosorna med granris så dom klarar sig och plockat undan allt som inte skall vara framme i vinter. Varit inne i stan fram och tillbaka, vilken skillnad det är på puls här hemma. Man går på Storgatan och behöver inte trängas.....faktiskt ganska mysigt, hemma är man ju van att nästan halvspringa hela tiden fast man inte egentligen har bråttom. Var en sväng ut till Ikea och handlade värmeljus osv. Sedan styrdes kosan till guldklimparna. Maria och Andreas bjöd oss på middag och vi hade en mysig kväll tillsammans, pratade om Thailand och sol och värme..............känner att det skulle vara helt underbart att få åka iväg. Var ju 1 år sedan vi åkte iväg, har inte hänt på snart 10 år vi som brukade åka utomlands 3 ggr per år. Men mycket har ju hänt under denna tid så det har ju sin förklaring. Maria och Andreas håller på att planera en resa till Thailand nästa år och dom skall vara borta 2-3 månader........hur skall JAG klara det? Tycker att det är bra att dom planerar för dom behöver verkligen ha något att se framemot, och dom som vi älskar ju bara Thailand. Igår när vi var tillsammans så känner jag att Maria mår lite bättre, vilket jobb dom gör båda två. Hantera denna sjukdom och Albin, ja dom gör det helt sagolikt. Abbe har så mycket spring i sina ben, bus, hopp och energi och dom måste ha koll hela tiden inte lätt när en 3-åring har energi. Men dom fixar det bra, jag är så stolt över min dotter och hennes man Vilka Föräldrar dom är........helt otroliga.  Min dotter som har blivit vuxen och är så himla stark, underbar mamma, har ett fint hem, ja jag som mamma har ju mina barn som små..........*fniss* nej så illa är det inte men mamma och barn det kommer man nog aldrig ifrån...........Älskar dig Maria och dig Anna, det är som jag brukar säga blod är tjockar än vatten.  Vi har våra band och dom finns där........
Nej nu måste jag fixa lite ha en bra söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0