Fredag igen!

Herregud vad veckorna går fort det är fredag igen.........tycker det nästan skulle vara onsdag. Men iaf, denna helg kommer att spenderas i Solna/Stockholm vi skall käka ute idag och imorgon ta en promenad in till stan och shoppa lite, äta lite god mat och gå och se Mamma Mia. Det ska bli himla mysigt längesedan vi gjorde det. Vi har hittat en fantastiskt bra restaurang i Vasastan som heter Astoria, grekisk med jätte god mat och hyfsade priser. Känner att denna helg kan kännas lite lugn, Albins värden har gått upp, provtagning igen på måndag och Maria och Andreas kanske kanske kan känna lite hopp och ljus. Min älskade unge Maria behöver det, men nu har hon iaf lite postivt med sjukdomen ITP och så läääääängtar hon till advent. Hon är rolig, advent, julen, julklappar och julafton är det bästa hon vet, så har det varit ända sedan hon var liten. Men jag tycker själv det är mysigt, ljusstakar i fönstren och tända ljus mmmmmm mysvarning.

Ska nog försöka att åka hem till Sundsvall nästa helg och vara kvar 1 vecka och jobba i Norrland, skulle kännas bra, få vara med mina ögonstenar och även träffa min älskade lilla mamma. Sen måste jag till pappa i minneslunden och tända hans ljus.och lämna mina blommor på hans speciella plats.....pappa du finns i mina tankar varje dag "det vet du".


Ha en underbar fredagskväll!

Kramar i massor

/Susanne

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hej Susanne!



Såg att Du skulle gå på Mamma Mia... Visst var den bra...



Sen vill jag säga... Välkommen till NORRLAND (Sundsvall/Timrå)... Kör försiktigt!



Ha det gott!

2008-10-31 @ 21:02:28
URL: http://gevalium.blogg.se/
Postat av: Camilla

Hej Susanne!



Såg att Du skulle gå på Mamma Mia... Visst var den bra...



Sen vill jag säga... Välkommen till NORRLAND (Sundsvall/Timrå)... Kör försiktigt!



Ha det gott!

2008-10-31 @ 21:02:49
URL: http://gevalium.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0