En helt underbar helg med mina älsklingar

Jag då har mina flickor åkt hem, lämnade dom vid centralen vid 10:30 och längtar redan efter dom. En himla mysig helg har vi haft och jag tror att dom alla 3 är nöjda. Maria och Anna har fått umgåts med varandra, shoppat fikat och bara varit dom två. Ebba har nog också haft mysigt, varit med mormor i Gamla stan shoppat och fått ont i sina fötter och varit på Globen och sett High School Musical on Ice, himla mäktigt värt sina pengar för dessa små tjejer som tycker om det och himla roligt för mig som mormor också. Albin har varit med Pappa och sett Timrå spela match.......det var också kul fick ju popcorn och choklad så¨killarna har nog också haft mysigt. Nu gäller hårt jobb i veckan och på fredag då styrs kosan upp till Sundsvall.....och till lill Pulken, har inte träffat Albin på jättelänge men då får vi kramas. Vad skulle man göra och man inte hade sina älskade barnbarn och barn, det är det  bästa i Livet. Tur att man kan skicka bilder i mobilen, Maria är duktig på det och det uppskattar jag, fick förra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0