Torsdag och lyckan ler mot oss!

Ja, så kan man säga. Jag är så glad och så himla lycklig att mitt älskade barnbarn har svarat på behandlingen. Mommos Hero. Värdet är uppe i 62!!!!!! Tror knappt det är sant.....har inte varit så högt sen ja jag vet inte. Gode Gud låt det gå åt ett positivt håll, för Abbes skull.

Familjen Persson är nu på väg och kommer nog att komma till Mommo vid 17-tiden. Skall fixa middag och hinna jobba lite mer har ´hur mycket som helst att göra och tur är väl det i dessa tider. Har beställt massage nästa vecka, inget jag tycker är någon höjdare men jag måste ta hand om mig själv så är det bara. Positiva besked har jag fått på provsvaren så lyckan är nog fullständig, Abbe lilla kanske svarar och kanske, kanske är på väg tillbaka...........Det är mormor högsta önskan.

Nu ska vi ha en mysig helg tillsammans.............
Synd att inte Anna kunde vara med men så är det .

Ta vara på livet det är kort och ganska flyktig men värt att leva!

/Susanne

Kommentarer
Postat av: Annica

Klart att ni älskar era små! De är ju de bästa i världen!

KRAM!

2008-11-27 @ 15:11:27
URL: http://anja72.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0