Söndagen 2/11

Ja då är helgen förbi, har bara varit hemma, gick till Solnas minneslund och tände ett ljus för lilla pappa. Underbart vackert när det är allhelgonahelgen. Hela stora kyrkogården lyser med ljus, mina svärföräldrar bor på 7:e våningen och ser över kyrkogården och det är hur vackert som helst att se. Annars har jag varit ute och tagit långpromenader båda igår och idag. Vi gick runt Hagaparken idag i strålande solsken och gud vad det var folk ute, sedan har jag bara tagit det lungt idag. Jobbig vecka som vanligt till veckan så man måste ladda batterierna. Längtar så hemskt mycket efter mina älskade ungar, men på fredag åker vi upp. Har varit en höst som jag inte har varit uppe i Sundsvall så mycket men det beror ju på att jag har så mycket på jobbet.

Sköt om er i mörkret och tänd ett ljus.


Kramen.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hallå där!



Ja här är det lite "vinter" iaf.. Igår morse vid 07:00 så var det över -11º här brr



Kan ju inte säga att det går sååå bra för TIMRÅ IK... Dom ligger tvåa (bakifrån)...



Ha det gott och välkommen till Norrland!

2008-11-02 @ 21:31:25
URL: http://gevalium.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0