Mysfredag

Ja nu äntligen är man i stugan igen..........detta är livet. Komma hem till Sundsvall och stugan, barnen och allt. Ja vad mer kan man begära. Imórgon måste jag upp tidigt skall till frissan min, the one and only, ja jag bor i Stockholm.......men hur många frisörer finns det där som kan fixa håret jag lovar inte många.........betala 190 kr för en klippning och man gråter när man går därifrån. Min frissa ja hon kan ingen slå inte ens drottninggatan 98:s hippades.........Salong Parant......kanon vilken reklam jag gör men Annica hon kan hon och man är alltid nöjd.  Ställer alltid upp när man ringer det är vänner det. Sen blir det kalas och mys med barnbarnen har ju inte träffat dom på 3 veeeeeeeeeeeckor, lång tid det vill jag lova för mormor men inte för dom. Helgen går så fort när man åker på fredag och hem på söndag.........men vad gör man .........hem är alltid hem så kommer det allllllllttttiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiid att vara även om det bara är några timmar. HOppas Anna kan komma så man även får träffa och krama henne, men hon jobbar ju många helger och har sitt med sina kompisar och det förstår jag. Hur kul är mamma???? Inte alltid första plats.......men jag vet hon älskar sina mamma precis som jag älskar hennne..............Nej nu börjar snart Idol igen efter pausen. Ha det gott alla och ta hand om Er för det kommar jag att göra......

Kommentarer
Postat av: anna

vad goo du e mamma.. älskar dig puss

2008-11-08 @ 17:30:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0