Det är inte lätt........vem har sagt att det sak vara det....??????

Nej livet är inte lätt, alla har sina synpunkter och åsikter. Och alla vill bara väl......men om det blir fel hur gör man då???? Ja, jag vet inte....jag är väl kanske den person som försöker lyssna iom mitt jobb, men i bland kanske det inte funkar. Just nu är jag lite nere, ledsen........men jag gör så gott jag kan och det är det viktigaste för mig.
Man ställs inför olika situationer och det har jag gjort idag, inte roligt men det skall väl gå också. Älskar Er Ungar!!!!!!
Mammas hjärtan.......


Ha det gott!

/Susanne

Kommentarer
Postat av: ♥Blondiie♥

ååå va fint skrivet!

2008-11-18 @ 19:17:16
URL: http://blondiies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0