Dagen före Julafton

Ja då var det dagen före Julafton. Är nu i stugan och har jobbat lite och fixat skinka, nubbesallad osv.......Har tagit en promenad ute i det vackra vädret som har varit i dag. Snö och -4 grader kan inte bli bättre. Kvällen ikväll blir lugn, allt är i princip klart så jag skall bara ta det lugnt och mysa med brasa och ljus och en skinkmacka. Känner att jag behöver just det här, måste försöka att ta det lilla lugna och tagga ner. Imorgon bär det iväg till dom kära, hela tjocka släkten samlas och jag sover över hos Ebba och Albin. Och sedan på Juldagen bär det av hem till lilla Mammsen. Imorgon måste jag till pappa och tända lite ljus .

Kommentarer
Postat av: Annica

TACK! Mamma hälsar så mycket tillbaka.

GOD JUL!

KRAM!!!

2008-12-23 @ 22:46:23
URL: http://anja72.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0