3 ljus har jag tänt idag kanske inte alla

Men jag har gjort det iaf. Nu är det 10 dagar kvar till julafton, och jag har ingen julstämmning alls......har nog inte hänt förrut. Vet inte varför förmodligen för mycket som snurrar i mitt huvud. Jag brukar fixa mycket innan jul men känner ingen julstämmning,,har en jobbig vecka framför mig innan jag åker upp till vinterlandet.....SUNDSVALL.......gud vad jag längtar dit. Efter Ebbis och Abbe......kommer att fira julen med dom och sova över och få vakna med dessa underbara ungar......ja finns nog ingen mormor som kan vara lyckligare än jag då på juldagsmorgon.......
Sen kommer jag att vara minst 1 vecka uppe i Sundsvallllllll........precis vad jag behöver.....vara hemma med min ungar....Maria och Anna och träffa mamma och syster........och känna kyla och vinter, pulsa runt i snö och allt är ljus kan det vara bättre. Sköt om er alla för nu är det fullmåne i Solna hoppa ni kan sova i natt.......;-)


/Susanne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0